Zajistíme pro vás profesionálního předsedu SVJ
Není Vaše společenství vlastníků schopné se na ničem usnést?
Nikdo nechce převzít odpovědnost a smluvní závazky související s členstvím ve výboru SVJ?
Přetrvávají problémy a neshody při volbě členů výboru či předsedy společenství?
Zajistíme spolehlivé řešení právě pro Vás, nabízíme profesionálního člena výboru nebo předsedu společenství. Jedná se o výkon funkce statutárního orgánu SVJ (dle Nového občanského zákoníku, zákona č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Co od nás můžete očekávat?
- odpovídáme za vedení účetnictví, sestavení účetní závěrky včetně plnění daňových povinností společenství, pokud již SVJ účetního má, spolupracujeme s ním ve všech výše uvedených bodech
- za vedení písemností (vedení evidence členství), zápisů ze shromáždění, usnesení a případnou skartaci písemností
- jednáme ve věcech správy domu, které nejsou ve výlučné pravomoci shromáždění SVJ
- činíme opatření k zajištění úhrady dluhů vlastníků
- vedeme evidenci vlastníků jednotek a plníme povinnosti ve vztahu k společenství vlastníků jednotek
- samostatně uzavíráme smlouvy dle finančního limitu určeného shromážděním
- zajišťujeme včasné plnění závazků společenství vzniklé ze smluv a jiných závazků a povinností vůči třetím osobám, včas uplatňujeme pohledávky společenství
- svoláváme shromáždění vlastníků, připravujeme podklady pro shromáždění, zajišťujeme pozvánky a prezenci, řídíme a organizujeme jednání shromáždění vlastníků jednotek, zajišťujeme zápis z jednání
- zajišťujeme plnění usnesení shromáždění vlastníků a odpovídáme mu za svou činnost
- vyřizujeme žádosti, doporučení, připomínky a stížnosti obdržené od členů společenství
- poskytujeme průběžné informace členům společenství o své činnosti, důležitém dění ve společenství, o věcných a finančních výsledcích správy společných částí domu
- zajišťujeme zpracování a schválení věcného a finančního plánu oprav a investic
- komunikujeme s účetním a navrhujeme výši záloh na úhradu za jednotlivé služby a způsob rozúčtování úhrad za služby na jednotlivé vlastníky
- konáme pravidelné porady se správcem objektu, včetně pravidelné kontroly objektu
- vymáháme plnění povinností stanovených členům společenství
- dohlížíme na výkon činnosti správce, provádíme jeho kontrolu
Nad rámec těchto služeb pro vás zajistíme navíc
- Čtvrtletní pravidelné zprávy a přehledy činností dostupné všem vlastníkům či nájemcům formou rozesílaného e-mailu
- Aktualizace seznamu vlastníků včetně příslušných kontaktů
- Flexibilita – časová přizpůsobivost potřebám domu a vlastníků
- Pevný termín přítomnosti v objektu – záleží na dohodě, minimálně jednou za dva měsíce
- Komunikace s kontrolní komisí či jednotlivými vlastníky přes e-mail dle potřeby, popřípadě při přítomnosti v objektu.
- Kontrola nad uzavřenými smlouvami společenství vlastníků
Chcete předat starosti s domem profesionálnímu předsedovi s právními zušenostmi, nebo alespoň získat více informací o této službě? Vyplňte formulář viz níže, my se vám ozveme. Probereme spolu jak taková spolupráce funguje a kolik stojí. Vy se pak rozhodnete jestli je profesionální předseda pro vás tím správným řešením.